۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

اهانت به ساحت أم المؤمنین عایشه/ارمغان هفته وحدت به اهل سنت


دووربــیـــن ؛ اهانت آشکار نشریه "وطن امروز"روز شنبه مورخه 1388/11/17 به ساحت أم المؤمنین عایشه صدیقه رضی الله عنها در متنی با عنوان "غلط کردید بی شمارید" .

در این متن که سرشار از بی ادبی و فحاشی است، آمده است :شما جگر آمدن به "بازی دراز"را نداشتید. شما فقط در جهنم بی‌شمارید. من قبول دارم که در جهنم تعداد شما از ما بیشتر است.

من قبول دارم که در قطعه منافقین، بسیجی اروند، سپاهی خرمشهر و ارتشی طلاییه حتی یک قبر هم ندارند. ما در قطعه شهدای گمنام بی‌شماریم و شما در قطعه منافقین. ما در بهشت زهرا بی‌شماریم و شما در جهنم عایشه.


کار این حکومت رافضی به جایی رسیده که دیگر تحمل تقیه و نفاق در تعامل با مسلمانان را ندارند و آشکارا و مستقیم به مقدسات مسلمانان، به صحابه کرام رضی الله عنهم اجمعین، به مادران مؤمنان رضی الله عنهن اجمعین و در واقع به رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و سلم توهین می کنند.علیهم من الله ما یستحقون
تفتان: لعنت خدا بر دشمنان اصحاب و ازواج پیامبر باد
بهانه ای دیگر نمانده که باز هم سکوت کنیم و با دشمنان ام المومنین مجلس وحدت برگزار کنیم!!!!

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

bale jaryan dastgiri chiye? emrooz akhbar goft

ناشناس گفت...

EMROOZ HAR FARZANDE BALOCH YEK ABDOLMALEK AST VA IN AZ LOTF RAHBAREMAN ABDOLMALEK AST

ناشناس گفت...

ZinDa BaD JiHaD_VaZiFe Har YeK az mast ke barkhizim va be sooye jihad beshetabim.Long live balochistan

ناشناس گفت...

khafe shid mozdoorane rejim ,shoma alaki khosh astid agar emrooz 1 abdol mailk rigi ra gereftan ,vali bejash 100 ta dige be pa mikhizand .balochistan zinda baad

ناشناس گفت...

به فرض خبر بازداشت عبدالمالک صحت داشته باشد اهالی دولت نمی توانند ابرازکنند که به دستاوردی بزرگ دست یافتند.. این فرد بیش ازهفت سال فعالیت مسلحانه کرد و دولت با تمام توان وقدرت نتوانست مهارش کند. بدون شک این شخص مرتکب اشتباهات فراوانی شد ولی به هرحال او زائیده ظلم و بی عدالتی های رژیم ولایت فقیه است و محال است که با ازبین رفتنش امنیت به منطقه بازگردد. مردم "مودب وبافرهنگ" شیعی هم ادبشان را نشان دادند...خاک برسرشان!

یارمحمدزهی-خاش گفت...

من بلوچی از تبار عاشقانم
منم مشتاق گوری بی نشانم
همان گوری که یونس جان به خاک است
همان گوری که یاسر جان در آن است
همان گورعلی ، ملای دلسوز
صمد جانم ، همان داغ جگر سوز
چو حاج محمود شیر با متانت
چو تیمور، خنده روی با شهامت
خدایا من چه گویم بیشمارند
تمام عاشقانت سر به دارند
چه شد ما را چه راهی برگزیدیم
مگر خون شهیدان را ندیدیم
خوشا آنان که سویت پر کشیدند
شراب جاودانی سر کشیدند
خوشا آنان که بی کبر و ریایند
همه مشتاق آن تیر لقایند
خوشا آنان که در رگباروطوفان
نه فکر خود به فکر ساربانند
شبان سرد تا صبح دل انگیز
نَمی چشم و دلی پر درد وآهند
چه شد ما را چه راهی برگزیدیم
مگر خون شهیدان را ندیدیم
چه شد نعمت کجا رفتی برادر
دگر دستم که بندد پشت سنگر
به سیف الله بگو زخمی دردم
هنوز با شب پرستان در نبردم
ولی افسوس تنها مانده ام دوست
زخیل عاشقان جا مانده ام دوست
تو رفتی با من مسکین چه کردی
مگر با من تو میعادی نکردی؟
خدایا من که مجنون تو بودم
شبان تار در کوی تو بودم
خدایا طاقتم ده این چه دردیست؟
به تدبیر خودت تقدیر من چیست؟
یارمحمدزهی-خاش

ناشناس گفت...

الله اكبر . اي مردم بلوج جهاد را در اين ديار شرك واجب بدانيد تا حكومتي مقتدر با هم بسازيم زنده باد بلوج يكتا برست مرك بر حسين برستان كه رحم بر علما سني نكردند و بي حرمتي حتي به زن بيامبر را هم جز فرايض خود بر شمردند

ناشناس گفت...

سلام بر مجاهدان اسلام واقعا متاسفم که مجاهدی بدست کفار افتاد همچنین جناب برادر شماره 2 طالبان. مسلمانان دارند ضعیف میشوند این را بدانید!!!!! خبر چطور دستگیر شدنش را اعلام کنید

موفق باشید

ناشناس گفت...

با سلام بر مجاهدان بلوجستان اقا از كجا معلوم كه اقاي عبدالمالك دستكير شده هنوز كه صحت نداره جمهوري اسلامي ايران كدوم حرفش راست بوده كه دوميش باشه انشا الله كه اين خبر كذب هست واكر هم صحت داشته باشد ما هزاران عبدالمالك ديكه هم داريم

sima گفت...

سلام من واقعا متاسفم وتسلیت عرض می کنم به شما مارادر غم خود شریکنمائید
من ازلس آنجل تماس می گیرم
این وب راهم بیفزائید خیلی جالبه
باتشکر سیما

ناشناس گفت...

on balochike ezare delesh be hale dinesh besoze khoshhal nist ma be molana abdolhamid tasliat migim in daghe bozorghiye
in dolate kofr behtarin molavi haye maro edam mikone masajede maro kharab mikone ona hormate ghoranam negah nadashtan ma balocha vase chi khoshhal bashim vase ma ke bad nabod on age emroz shekanje mibine bekhtere mano toe gafore rigi maleke shhnavaze
heif esme balogh ke bar shomast
a tamame vojod baraton motasefam

عبدالله گفت...

يه سري به زاهدان پرس بزنيد ببينيد مولاتا چي گفته